sagamagnusson

Alla inlägg under februari 2011

Av saga magnusson - 27 februari 2011 19:57

nu blirre solsidan :D solsidan äger fan :)  

Av saga magnusson - 27 februari 2011 16:52

hej hej

gjorde nyss hem provet,

det var om medeltiden men nu sitter jag och chattar lite på msn,

och är inne på bdb och bloggar lite,

idag har jag sovit över hos ellis men typ tio i tio skjutsa dom hem mig för ellis skulle på match,

och när jag kom hem skulle vi åka till digerberget, och åka pulka och skidor, och när vi hade åkt både skidor och pulka gick vi in och åt på deras café, och åt bullar och festis och sen åkte vi hem.....

 

 

  

 

 

                        // saga tack och hej leverpastejj

Av saga magnusson - 27 februari 2011 16:10

hejhopp jag va inte inne på bloggen i går, så bilderna sen i går kommer nu, vi va hos ellis faster vi hjälpte till med getterna dom ska få chillingar,:) och ellis kusin han är jätte söt:)<3

och vi mocka ihop 150 kroner och köpte pizza för:) mums

men iaf  det var gott.... :)

 

 

                  getterna  

 

 

en get

   

 

 

 när vi mata fåren!

  

 

när vi mata !

  

 

 

baggen !

  

 

 

en av dom söta getterna

  

 

 

min prins !

  



min prins !

  



haha frasse nådde typ inte upp !






  //saga tack och hej leverpastejj !!:)  

Av saga magnusson - 26 februari 2011 09:34

grattis bäste kusin olivia på din 14 års dag love uu:)<33

jag älskar dig så mkt det går inte att förklara.... :)!!<3333333                         

 

 

 

 

         

 

            //saga tack och hej levepastejj :)

Av saga magnusson - 26 februari 2011 08:56



    jag älskar den !! :)<3

 

 

               //saga tack och hej leverpastejj

Av saga magnusson - 25 februari 2011 22:31

  

 

 

fan fan fan snart börjar skolan 3 dar kvar, asså palla vara i skolan det suger juu,

ska snart sova fast orkar inte sova,

på kvällen kan jag inte sova,

men på morgonen kan jag inte vakna typ,

men i morn ska en kille komma och köpa mitt skrivbord,

klockan 11 asså palla gå upp och plocka ur,

allt innan han kommer fast,

om dom andra sm sakerna Theo Älva och Otto,

inte skriker eller vad dom gör eller grannar som bankar,

så kanske jag kan sova ganska länge...! :)<3

 

 

 

//saga tack och hej leverpastejj:) god natt!!

 

 

Av saga magnusson - 25 februari 2011 20:38

nu sitter vi och tittar på lets dance,

och jag sitter vid datorn och tittar lite,

älva har varit lite speciell i dag hon sa att vi skulle dansa i lets dance då sa jag men så som du dansar tror jag vi inte går vidare,

men aja vi har varit lite typ störda i dag.... :)<33

 

 

 

 

love you syster!!:)<33333(L)  

 

 

 

 

 

 

 

                        //saga tack och hej leverpastejj:)<3!!

Av saga magnusson - 24 februari 2011 15:18

hejhopp det vart att vara hemma med brosan,

baka lite choklad muffins dom vart as goda:)

men nu sittter jag hemma och inte gör så mkt.!!:)

 

 

 

 

 

 

//saga tack och hej leverpastejj...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards