sagamagnusson

Alla inlägg under april 2011

Av saga magnusson - 30 april 2011 18:02

hejhej har inte blogga på länge elr så har jag det kommer ine ihåg är as trött.

Men ida, blirre valborg med familjen i gyttorp och titta på majbrasan.

Kommer typ träffa amelia och tove döär:)

men idag har jag vaerit i stallet nesz ficktyp damp när vi skulle in med han i transporten:/ det kom gnistror när han typ trava sen trava han förbi sin egna box då bromsa han upp då kom det gnistror!!

 

Av saga magnusson - 27 april 2011 12:42

Är ensam hemma idag...

har typ ingenting att göra typ smsa tv gå ut .

Men inget är roligt så jag satte mig och blogga!!:)

idag har jag väl inte gjort så mycket, jag har typ ätit frulle och tittat på tv.


men n u sitter jag och chattar med min tjej emelie!!;) asså vi är inte tsm på riktigt direkt!!

men aja nu ska jag gå bloggar mer sen efter ridningen;)!!!<3

ha det bra

 

Av saga magnusson - 23 april 2011 22:04


  haha jag och ellis för ganska länge sen vi lekte vädret vi tappa telefonen också!

men ida asså typ 8 elller något så var det några killar som stog borta på vägen med en sterio. Och spela en massa musik as högt så man hörde det enda hit hem. Sen tog jag en sop kvast och ställde mig på vägen och sa: hmmm högt så dom hörde då titta dom på mig och då så typ spela jag gitarr men sopkvasten;) då börja dom och skratta och satte på högre musik;).

sen kom en annan kille och sa till mig : det är ingen fara vi väntar på skjutts

jag ba VTF?? asså tyst

och sen gick Älva påsk käring då gick vi till Inger farmors kompis och sa glad påsk då kom Kris (stavas) med ett ägg med godis då hade han ena halvan av ägget som typ en mun sen sa han ta lite godis då gjorde jag det fast när jag stoppa ner handen skrämde han mig och satt ihop ägget jag vart fan piss rädd...

men sen i typ i torsdags tog jag lite bilder på  GayFox bry fast jag kallar han foxie för det låter mer rävit en bögigt.

nu kommer lite av bilderna jag tog!!

  love yaa  

 

Av saga magnusson - 23 april 2011 10:58

hejhallå bloggen idag  blir det mycket godis, hoppas jag.

Men nu sitter jag och lyssnar på musik.

Mamma visa mig en film sen hon var liten...

och Ellis kommer snart och då ska vi gå ut och be om godis eller vad man ska kalla det!!.

men sen kommer mormor, morfar ,mormors bror kjell och hans barn sofija.

Och dom ska äta här men nu måste jag dra hejdå bloggar mer sen

 

Av saga magnusson - 22 april 2011 16:30

asså fyfan rent utsakt det är jue asa varmt ute...

jag vill bada nu nu nu!!

jäg döer snart!!1

bloggar mer sen:)!!

 

Av saga magnusson - 22 april 2011 13:43

rubriken säger rätt så mycket...

sitter framför tv nu och tittar på phineas och ferb:$

idag händer det väl inte så mycket, jag och ellis vakna typ halv tio elr något sånt.


men aja vi åkte bill utan tak på väg hit asså till mormor!!

hejdå!<3

 

Av saga magnusson - 19 april 2011 21:13

hade inget att göra så kom på en blogg låt 

´´blogga blogga blogga blogga  bort din sura min blogga blogga blogga blogga bort din sura min bloggen den ska vara jätte  fin där ska det stå vad vi gör blogga blogga blogga blogga bort din sura min för på bloggen ska man inte vara sur blogga blogga blogga bort din sura min för när det finns en fin blogg ska man inte vara så tjurig blogga blogga bort din sura min!!;)´´.


Idag skaffa jag och Ellis en blogg tillsamans men aja idag har jag haft slöjd och på slöjden gör jag typ ett hus åt Tarzan (min kanin!)

men sen efter skolan så kom jag hem typ halv 4 för mammahade nnågot möte eller något sånt där sen när vi kom hem bråka jaf´g först med theo sen med älva. 

Sen åt vi och efter alla hade ätit upp gick vi till sjön sen när vi kom hem gunga typ jag på en gunga sen gick jag och theo till häng mattorna och han typ ramla ur några gpånger men lägger in filmen i morgn pallar inte lägga in den i dag!! 


Hejdå  

<3

Av saga magnusson - 17 april 2011 09:21

blir att kanske vara med 

ellis idag saknar dig gmn:).

men om hon inte kan då ka jag gå och sälja majblommor och gå till stallet och hjälpa till.                                 igår grilla jag kött det vart asa gött och sen grilla jag  några körvar fast ingen ville typ hA dom

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards