sagamagnusson

Alla inlägg under mars 2011

Av saga magnusson - 30 mars 2011 20:16

har inte bloggat på rätt så länge men nu ska jag det.

I veckan var Evelina  och Linn och praoa (stavas).

Och igår hade vi slöjd och då börja jag på ett hus typ med våning till Tarzan:)

och jag fick hjälp hela tiden så jag hann och måla också Linn hjälpte mig att såga.

Så Tarzan får typ 2 hus fast en typ ett lek hus !!:), och idag hade vi gympa och då var vi hel klass oftast är vi halv klass 4 och 5 var vi idag och vi slapp bugg fast jag fick sitta i hörnet för att jag sjöng en så¨ng om att bugg sög och lukta skit inte för att jag lycktar på det direkt. Men efter skolan gick vi hem till Ellis farmor och på väg hem såg vi 4 rådjur och sen titta vi lite på tv, och sen kom pappa och hämta mig då stog en bock. 

Men sen åkte vi hem och åt köttbullar och potatis mos och sen åkte vi till ridningen och jag red Skrållan, och sen åkte jag hem och då duscha jag och nu sitter jag och bloggar och är inne på bdb:) (Y) 

 

Av saga magnusson - 27 mars 2011 22:11

  min söta kusin på jul afton>:) det kanske blir lite suddig bild blev det när jag ladda upp inte mitt fel:( men han pratar i telefon igga mig och pappa i bakrunden är ni snälla(Y)... ! :)

Av saga magnusson - 27 mars 2011 21:34

kladdig kladdkaka(Y)


2:ägg

2.5: socker

4:msk kakao

2:tsk vaniljsocker

100:gram smör

1:dl mjöl

1/2:tsk salt



steg för steg

-sätt ugnen på 175 grader.

-smält smöret i en kastrull.

-vispa ägg och socker tills det blir poröst.

-blanda samman med resten av ingredienserna , O.B.S blanda försiktigt annars blir smeten luftig och och kladdkakan torr.

-häll ner smeten i brödad form.

-grädda i 15-20 minuter beroende på hur kladdig kladdkaka du vill ha.

-låt svalna och servera med glass och grädde eller frukt, ta vad du vill bara det blir gott.

 

Av saga magnusson - 27 mars 2011 21:25

har typ nyss kommit ut ur duschen det var asa skönt fast nu sitter jag vid datan och torkar håret samtidigt, i morn blir det skola inte så roligt men får se det kan bli roligt.

vet ju ingenting just nu :/ ska typ äta pizza nu glömde att det var sommar tid i dag fast mamma påminde mig men ska kanse åka till stockholm nån dag fast lite varmare måste det bli :)

180 kronor bara asså det är svårt att tro när man tänker på det.!

men aja nu sitter jag bara vid datorn och torkar håret och lite annat skit lyssnar på någon musik som älva lyssnar på dåliiiiiigt det är typ prinsess musik :/

och den suger fettma asså men måste gå nu...

hejdå

 

Av saga magnusson - 27 mars 2011 17:55

saknar dig redan elin varför måste du åka jag saknar dig så mycket. :'( fick typ 3 timmar med dig och sen måstae du åka så fort fast jag kan hälsa på typ när jag vill det kosta bara 180 så j***a billigt(Y):)<33

 

Av saga magnusson - 26 mars 2011 21:49

god´natt alla ska typ stänga av datorn nu så god natt :O !

 

Av saga magnusson - 26 mars 2011 19:01

haha sitter och skrattar med lille lille brosan

 

  


 

Av saga magnusson - 26 mars 2011 18:00

hejhej nu design på min blogg snygg eller hade inget att göra så jag gjorde en ny desin(Y) !!

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards